Pazar, Temmuz 29

halid..

çok, çok endişeliyim.
sen yaz bir bir neden böyle aniden frene bastığını,
ben de bir bir anlatayım neden durmaman gerektiğini.

üstüme vazife.
çünkü dünyada kötü giden her şeyde bir payım varmış gibi suçluluk duyguları içinde debelenirim ben. trafik kazaları, açılmayan paraşütler, aç uyuyan çocuklar, bir gün artık yazmak istemeyen arkadaşımdan, hepsinden ben sorumluyum.

hadi.

sevgilerimle.

11 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

üzülme peri..:( belki başka bir adrese taşımıştır yazılarını, olamaz mı?

Ece dedi ki...

Halid :(

Köşenin Delisi dedi ki...

peri peri!! bak gördün mü yeni bi blogla gelmiş halid :)

Köşenin Delisi dedi ki...

allah allah...ece'nin blogundaki linkten girine çıkıyo, seninkinden çıkmıyo... ben mi anlamıyorum acaba sıcaktan aptallaşıp...

ekmekcikiz dedi ki...

"Görüşmek üzere.." diyerek bitmiş yazı.
Belki bir nefes alma ihtiyacı vardır, diye umud ediyorum.
Hem de daha üç gün önce her şey yeniden elden geçmiş ve düzenlenmişken, kesin SON değildir, bu.
Yani, olmasın.

Ezgi dedi ki...

Bu yazınızı okuyunca aklıma Amelié filmindeki bir sahne geldi. Hatırlarsınız, balığından ayrıldığı için üzülmesin diye fotoğraf makinası alıyorlardı küçük Amelié'ye... Bir komşu, bir kazayı Amelié'nin bütün gün fotoğraf çekmesine bağlıyordu. Küçük kız eve gidip televizyondaki bütün kötü olaylardan kendisini sorumlu tutuyordu. Birkaç gün sonra ise komşunun kendisiyle dalga geçtiğini anlayıp intikam alıyordu.

Halid'i çok değil ama zaman zaman takip ederdim. Sanırım blogunu silmiş. Siz de ondan sevimli bir intikam alın derim. Kötü hissettirdiği için ilahi adalet yerini bulmalı. Maç izlerken antenini çıkarın mesela.:)

endiseliperi dedi ki...

halid henüz yazmadı. hiç haber yok.

ekmekcikiz dedi ki...

Periciğim,
Şöyle bir yazışma oldu, Metin Bey'in blogunda, haber sayılabilir.

http://jazzetta.files.wordpress.com/2007/07/halid1.jpg

Ona şöyle bir cevap geldi.

demesinler abi öyle. hem izleri silmek kimin haddine. siler miyim, silmek ister miyim sanıyorsun hiç..

Yorum yazan: dreamsact | 29.07.2007 - 14:24

Gözünden kaçmış olabilir diye yazayım, dedim.

Everfever dedi ki...

işin aslını en fazla iki üç güne kadar öğrenirim ve blog alemine bildiririm efendim. Merak eylemeyin. Müsterih olun. Gerekirse girişirim bile kendisine. :)

Adsız dedi ki...

aşk meşk işleri olmasın:)

endiseliperi dedi ki...

teşekkür ederim hepinize. halid korktuğum kadar kötü değilmiş. bu iyi bir haber.
sevgiler.