Çarşamba, Aralık 19

canım noel baba

dün keyifsizdim biraz. çocuklar ortalığı fazla dağıtmıştı da ben onları okula yolcu ederken kafa ütülüyordum kapıda. zil çaldı, gelen kargo görevlisi, aceleyle elime bir paket tutuşturdu. üstünde aslı'nın adı yazıyordu. gülümsedim ve sinirli halden neşeli hale geçen yüzümü görüp rahatlayan çocukları öperken, "çevrenizdekileri mutlu etmek için birazcık özenli olamaz mısınız!?" diyip, okula gönderdim.

paketi açınca içinden tişörtler, mikado, bayıldığım buzdolabı magnetleri, kağıttan bir geyşa, iletişim'in çıkardığı 2008 yaratıcı direniş ajandası, içinde aslı'nın o güzel el yazısıyla matrak şeyler yazdığı kartpostal ortalığa saçıldı. öyle çok sevindim ki, ağlamaya başladım. durup durup ağladığım için de ona telefon açamadım, mail yazdım. onun kafasının içinde insanları nasıl, ne zaman mutlu edeceğini bildiren bir alarm var, tıpkı noel baba gibi. "seni kandırmak ne kolay, iki küçük şeye mutlu oluyorsun," diye yazmış sonra. aslında hiç kolay değildir, tatlı bir sürprizle bir insanı apansızın yakalayıp, dertlerinden ayırıp, sevinçli birine dönüştürüvermek. canım bora da küçük, pır pır hediyeler almakta ustadır.

teşekkür ederim aslı. öyle sevinçliyim ki varsın diye. seni seviyorum. sımsıkı kucaklıyorum seni.

5 yorum:

blackberry dedi ki...

Aslı'nın blogunu keşfettiğimde onun da sizin gibi özel bir insan olduğunu anlamıştım. Oğlu ile aynı yaşta olan oğlum ve onun anaokulu maceraları sebebiyle bloguna yorumlar bile bırakmıştım. Yazılarını özlüyorum. Size ve sizin aracılığınız ile Aslı'ya sevgilerimi gönderiyorum..
Mutlu kalın..
Burcu

müzi dedi ki...

ben de asli ile arkadas olmak istiyorum:)

Binnur A. Ö. dedi ki...

aslı benim de hayatımın dinlenme noktalarından biri ("de" ekliyorum cunku sende de boyle bir etkisi oldugunu hissediyorum :)

çarşamba gunu seninle benzer seyler yasadım. aynı sekilde deliye dondum ben de...
boyle temiz bir kalp icinde özel bir yerim oldugunu bilmek beni rahatlatıyor. kendimi iyi hissediyorum. demek ki, diyorum, ben de temiz ve özel biriyim-ki aslı beni böyle seviyor..

...bir hikaye yazdım sonra.. aslı'ya hediye ettim... "Falda Böğürtlen" adı. yani bildigin gibi blackberry, yani asliberry..

Belki, dedim, peri de okursa sever Aslı'nın hikayesini...

anlatanne'de...

sevgiler.

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Aslıberry çok ince ama
Birde bize kendini ve yazılarını hediye etse:(
Olmuyor öyle noel resmi falan koymakla.
Yetkililer sesimizi duysun efenim!

gaykedi dedi ki...

kuşlar bana noelana'nın yılbaşından itibaren hepimize güzel süprizleri olacağını söylüyor :)