Pazartesi, Ocak 24

sır

2 yorum:

şenay izne ayrıldı dedi ki...

merhabaaaaaa

endiseliperi dedi ki...

aaa merhabaaa:)
nasılsın, şenay? arçil amerikan futboluna başladı ve ayrıca spor salonuna gidiyor ve protein diyeti yapmaya başladı. ben de pisliğine lazanya yaptım bugün:) ulan ne o ya biftek ya tavuk haşlama! arçil diyor ki, bana tina muamelesi yapacaksın nasıl ki ona ciğer ya da tavuk yapıyorsun, bana da böyle. şu an lazanya yiyip, portakal suyu içiyoruz. yarın diyete başlayalım, dedi arçil lazanyaları götürürken:) kek de yaptım, cevizli, incirli filan, yemekten sonra çayla:) ne o yaa, bi de ben hiç beceremem, sert pişiririm eti, hiç hoşlanmadım bu işten. kuru fasulye yemeyecek misin yani, diyorum,hayır, diyor. çok sıkıcı.

işte böyle. n'aptın sen, kimselere gezmelere gitmedin mi?;)

öpüyorum, sevgiler.