Perşembe, Mart 3

her şey dahil

insan bi tuhaf. sabit, milim oynamayan koşullara karşı duyguları çok farklı sınırlara akabiliyor. kendini bazen berbat, korku dolu, yetersiz hissedebiliyorken bazen de şükür duygusuyla doluyor. olmadı,  şu kadarcık idrak sahibi değilmiş gibi sevinçle havaya uçabiliyor saf saf. oysa her şey aynı, yahu. bilimkurgu filmlerinde olduğu gibi yüz yıl sonra uyandırılmak için uyuşturulmuşsun gibi girdiğin şu kış mevsiminde zaten  "her şey dahil hayat" sıkı sıkı paketlenmiş gibi değil mi? aynı filmi neden bu kadar farklı günlük tepkilerle izliyoruz? dün sıkıntılıydım, bugün sevinçli. neden? hiç! anlamsız.

ben, döke saça sevinçli olurum. kitaplar, yemekler, şarkılar... işte, lizz wright var bugün mesela. gospel müziği severim de, ondan. bir inanç uğruna söylenen şarkılar, ilahiler, devrimci marşlar çalınsın bana, duygularım, elinde bayrak ön saflarda yer almaya pek hazırdır. şurdan ve şurdan hakkında bilgi edinebilir, grooveshark'tan da diğer şarkılarını dinleyebilirsiniz.

5 yorum:

justine dedi ki...

My Heart'ı dinliyorum şimdi. Çok güzel.
Sağol canım.

endiseliperi dedi ki...

rica ederim.

Adsız dedi ki...

"döke saça sevinçli ol"mak! ne guzel...

endiseliperi dedi ki...

tasarlanmış bir cümle değildi. sonradan okuyunca benim de hoşuma gitti. teşekkür ederim. sevgiler.

Ayça Yaşıt dedi ki...

Sevgili Endiseliperi,

Ne çok birikmiş yazdıklarınız, sırayla okuyacağım.

Bunu çok sevdim. Sevinç halimiz de benziyor birbirine. Bazen tam tersi, donup kaldığım olur çok sevinince, dilimin tutulduğu, gözümün dolduğu. Bunca yazıyla karşılaşınca böyle sevindim şimdi ve böylesi bir ruh haline denk geldi. :) Bir kahve koyup devam edeyim.

Svnçle!