Cuma, Temmuz 14



www.portakalagaci.com

Hatice evlendikten sonra ilk olarak ne yapacak diye bahis açsaymışız keşke. Kimin aklına gelirdi çipura? Ben kaybederdim kesin. Çikolatalı, çilekli kışkırtıcı şeyler tahmin ederdim çünkü.

Mmmm balık nefis görünüyor. Ama ben bu balığı bile yiyemem.

Günlük

Şunu tahmin edin bakalım, Cuma akşamı yapılacak en berbat şey nedir sizce? Bilemediniz, daha berbat. Diş doktoruna gittim. Gökde silme gri bulutlar (güzel olanından değil), tozlu bir rüzgar, yapışkan bir sıcak. Ölesiye yalnız hissettim kendimi. Ama gitmemek için birisinin sizi öğütlerle göndermeye çalışması gerekir. Yalnızsanız doğru olanı yaparsınız genellikle. Doktorumla ilk randevumuzdu. İkimiz de birbirimizi iyi karşıladık. Çok özendi küçücük bir dolgu için, tüpler, sıvılar, kameradan tedavinin gidişini göstermeler, ışınlar... Çok su sıkıyordu yalnız. Su damlası yanağımdan boynuma aktıkça gıdıklanıp, o vızıltılı sesler arasında gülümsüyordum.

1 saat yemek yasak. Geç oldu. Yemek yerine salata ve meyve yemeye karar verdim. Domates, peynir, bolca cevizle salata yaptım. Yeşil çay demledim. Kepekli ekmek de var. Hangisini izleyeceğime karar vermediğim üç film var: John Turturro'dan Romance&Cigarettes, Charles Dance'den Ladies in Lavender bir de What the bleep do we know.

Hadi bakalım, Cuma eğlencesi başlasın!

Hiç yorum yok: