Perşembe, Ocak 15

Hobo

Keşke, bizim gibi yolunu şaşırmış aylak ruhlar için de hobo işaretleri olsaydı.





Not: İki üç gün önce, Kit Kittredge: An American Girl adında sevimli bir çocuk filmi izliyordum. Şu film.
O sırada, bilgisayarın başındaki Bora filmde gördüğü hobo (berduş) işaretlerini internette araştırmış. Hobo'ların tarihçesi, yaşam biçimleri şöyleymiş.
Çok ilginç, değil mi? Biz dün akşam hep birlikte işaretlere bakıp, yorumladık. Vaktimin daha çok olduğu bir zaman hakkında daha çok konuşuruz.
Şimdilik ve derhal hoşçakalın demek zorundayım.
Sevgiler.

3 yorum:

serpil dedi ki...

Gelip te yazdığını gördüğümde öyle seviniyorum ki, bunu söylemek istedim işte.

benhayattayken dedi ki...

aynı şekilde ben de... ki, o kadar olur yani.

endiseliperi dedi ki...

:)teşekkür ederim. gelip de yazı yazacak enerjiyi, zamanı bulunca ben de çok seviniyorum... ki, o kadar olur yani.

sevgiler.