Perşembe, Şubat 24

reklam




2 yorum:

justine dedi ki...

İlk defa sağda olmak istiyorum.

Demek bu yüzden isimlerimiz unutuluyor, bak sen şu işe! Ben iyice koyuya gittim, benim için bir şey yapabilir miyiz acaba?:p

Sen kızılı ciddi ciddi düşün canım.

Ve, ben bir zamanlar keman çalardım biliyor musun? O konuda bile istikrarsızım, yarım kaldı. Başarısız kelimesinin sözlük karşılığı benim, bu kadar kesin ve net.

endiseliperi dedi ki...

* farkettin mi, diğer reklamda da, beynin sağ tarafı da öyle renkli, sanatkarane filan.

* hmmm, sana ne renk gider acaba? siyah saç iyi olmuştur aslında. sen güçlü çizgileri, dramatik hatları seviyorsun sanki, siyah olmuştur bence. bi d esen renkli bluzlar filan giyiyorsun, saçın da renkli olsa, olmaz sanki. iyidir böyle.

* kızılı sadece düşünürüm. yaptırmam, sanmam. bana olmaz. yakışmaz. süper sade bir insanım ben, giyinmem de öyledir. örtünürüm daha doğrusu, giyinmem de... giyinmek bile bir süsü içerir.

* aa keşke devam etsen keman'a. ne hoş olur. bizim buralardan miso da keman çalar. amaaan deme şunu ya... öyle gerekmiştir, yarım kalmıştır. ben sonradan geçmişe bakıp yargılarken doğru bir bakışla yapıldığına inanmıyorum. yani sonraki zamanın koşulları değişmiştir ve sen o değişen koşul içinde eski zamanın sonucunu yargılarsın. yanlış olur bu.

öpüyorum.