Pazartesi, Mart 10

özür dilerim

türk edebiyatının eski yazarlarını olduğu kadar, yeni yazarlarını da takip etmeye çalışıyoruz. hakan şenocak'ın karanfilsiz öykü kitabını okumuş ama, hakkında yazmayı ihmal etmiştim. onu, çok sevilen öykü kitabı naj ile birlikte en kısa sürede tekrar okumayı isterim. peki, melville'in pierre ya da belirsizlikler'indeyken sıra, neden böyle bir sıçrama yaptım? evet, sabah hakan bey'den gelen sitem dolu mail'den sonra dehşetle sıçradığım doğru. mail ile özür diledim. buradan da özür diliyorum.

eğer isterseniz naj kitabını okuyup, buradan konuşabiliriz hakkında. şimdi ben sadece, karanfilsiz kitabındaki 'ya da pinokyo' öyküsünü çok sevdiğimi; pinokyo'nun insanlaşma serüvenini ters yüz ederek, içimizdeki farklılıkları yok edip, kendimizden hiç iz bırakmamacasına basmakalıp hale getiren o sözümona 'insanlaşma' trajedisini başka bir ışıktan görmemizi sağlayan öyküsünü özellikle okumak gerektiğini söylemek isterim.

Hiç yorum yok: