Pazartesi, Nisan 19

bugün benim doğumgünüm...


doğumgünü müziği

beirut'u bana tanıtan atilla'ya teşekkürler.


doğumgünü şiiri


ara sıra

ara sıra dünyayı iyice anladığımda
hiçbir değeri olmadığını saptıyorum
ara sıra öyle büyük ve çok yönlü görünüyor ki dünya
bin yıl yaşasam yetmez sanıyorum
ara sıra doğru gelmiyor bana bunların hiçbiri
ara sıra öyle hızlı gelişiyor ki her şey
kafamı bile toplayamıyorum
(yapabilirim ama düşünemediğim bir şeyi)
ara sıra kendiliğinden geliyor sözcükler
ara sıra nasıl oluyor bilmem
bakıyorum kağıda yerleşivermişler
ara sıra yitirseler de anlamlarını
ara sıra yeni bir anlam kazanıyorlar
ara sıra bir döner kapıyım sanki
chaplin’in az önce içeri girdiği
ara sıra yarattığı canavardan pişmanlık duyan
frankenstein gibiyim
ara sıra da tanıdığım kendim gibi

peter poulsen
türkçesi murat alper