Cumartesi, Mayıs 1

1 mayıs kutlu olsun!

ebeveyn:

arçil büyüyor. okuldan geldiğinde kapıda, "yarın 1 mayıs mitingine gideceğim," dedi. "hmm..." dedim düşünceli. yatmadan önce, "beni erken uyandırır mısın, yarın basket maçı yapacağız arkadaşlarla," dedi. "hmm... oluuur," dedim.

akşam bir ara aşağıdaki şarkıyla deli gibi dans ettik. "aa biliyorum bu grubu," dedim, "banksy bir albüm kapağını yapmamış mıydı bunların?" arçil, "bu şarkı fifa 98 şarkılarından biri," dedi. her zaman ki gibi, "sevdin mi?" diye sordu. "bir daha duymazsam özlemem," dedim.






uyku düzenim berbat. öyle derin düşüncelere dalmaktan filan değil, düzensiz uyuduğım için. az uyuduğumda doğamın tersine tuhaf, müsekkin almış gibi huzurlu, öylece duruyorum. müzik filan dinlemedim. güneşli havalarda nerde olursanız olun biri bir şeye vurur ve onun tek düze sesi duyulur. öyle bir ses vardı.